Samsung S730 roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung S730 roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

musicaldudette 22-05-2010
Geschreven voor: Samsung S730 roze

Batterijen leeg na 2 foto's met flits . toestel doet dan niets meer en blokkeert. het rare is dat hij aangeeft dat de batterijen leeg zijn en geen foto meer wilt maken maar hij geeft nog wel beeld op de lcd .foto's zijn niet goed, wazig en niet scherp.
niet kopen tenzij je een fortuin wilt spenderen aan batterijen.
kwaliteit foto's barslecht , heb ook een canon van dezelfde prijsklasse en die foto's zijn mooi scherp.

Anisa123 10-01-2010
Geschreven voor: Samsung S730 roze

hallo , ik heb deze fototoestel 1,5 jaar en wat een ding zeg!, kan niet eens 5 minuten een foto maken en de batterij is al weer leeg ! De functies die hij heeft zijn ook niet echt best, ik zie geen verschil wanneer ik de kwaliteit van zacht+ naar super hoog zet.
Verder worden de foto's ook erg wazig vaak , de filmpjes worden vaak geluidsloos en de nachtstand word alles nog waziger.
in het begin was ik erg blij met deze fototoestel , maar hij is nu echt een flop aan het worden . Ik ga een nieuwe kopen !!!
ik vind het geen aanrader.

lieze 31-05-2009
Geschreven voor: Samsung S730 roze

Leuk toestel, maakt geen superfoto's maar wel redelijk tot goed. De camera is eenvoudig in het gebruik. Groot minpunt is dat de batterijen binnen no time leeg zijn, je blijft opladen. Ik schat dat je er zo'n 15 tot 20 minuten mee kunt fotograferen en dat is ruim geschat. Daarna moet je wéér opladen. Niet handig.

Hydrochlorine 09-12-2008
Geschreven voor: Samsung S730 roze

In eerste instantie was ik erg blij met deze camera. Hij was simpel in uiterlijk en hij leek makkelijk in bediening. Voor de prijs kwamen er ook nog eens bijzonder scherpe foto's uit. De kwaliteit van de filmpjes vond ik wel slecht(klein, soms korrelig en het geluid was amper te horen), maar aangezien ik het voornamelijk voor de foto's gebruikte, kon ik daar wel mee leven.

Al snel was ik er minder over te spreken: ik moest altijd met drie sets batterijen op stap gaan, omdat de batterijen belachelijk snel op waren en ook omdat hij toch echt als vol zijnde aangemerkte batterijen leeg vond.

Later ging de camera uit zichzelf dicht of vastzitten tijden het zoomen, en foto's op de geheugenkaart wissen. Hij heeft de twee jaar niet eens met fatsoen kunnen halen.

Paulus123 15-09-2007
Geschreven voor: Samsung S730 zilver

Prima camera, maakt mooie haarscherpe foto's. De camera heeft een duidelijke bediening. Een minpuntje wat ik op dit moment ervaar is een hoog batterijenverbruik, zijn er meer mensen die hier last van hebben? Al met al een goede camera voor een mooie prijs.

Guido 1983 25-08-2007
Geschreven voor: Samsung S730 zilver

Vandaag de s730 gekocht. een fijn handzaam toestel. Maakt zeer scherpe foto's. Fijn zijn de verschillende mogelijkheden, zoals automatisch, stabilisatie, nacht, handmatig waarmee je altijd de perfecte foto kan maken.

Bevalt mij goed, prima camera.